Психологічна служба в структурі освіти є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров’я школярів.
Мета психологічної служби: виявлення та створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.
Психологічна служба забезпечує систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її діяльності та поведінки з урахуванням вікових, інтелектуальних фізичних та інших індивідуальних особливостей особистості. Завдання психологічної служби: а) сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі; створювати умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку; б) забезпечувати індивідуальний підхід до кожної дитини на основі психолого-педагогічного вивчення; в) здійснювати профілактику й корекцію відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини. Основні види діяльності психологічної служби Діагностика – психологічне обстеження учнів, колективу, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання. Корекція – здійснення психолого-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізіологічному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально-продуктивної життєвої перспективи. Профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі. Консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання дітей. Просвітницька робота – пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в навчальних закладах. Превентивне виховання — мета якого формування в учнів орієнтації на здоровій спосіб життя, захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх. Діяльність психологічної служби спрямувати на проблемне питання школи: «Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі».
Мета психологічної служби: виявлення та створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості.
Психологічна служба забезпечує систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її діяльності та поведінки з урахуванням вікових, інтелектуальних фізичних та інших індивідуальних особливостей особистості. Завдання психологічної служби: а) сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі; створювати умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку; б) забезпечувати індивідуальний підхід до кожної дитини на основі психолого-педагогічного вивчення; в) здійснювати профілактику й корекцію відхилень в інтелектуальному та особистісному розвитку дитини. Основні види діяльності психологічної служби Діагностика – психологічне обстеження учнів, колективу, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання. Корекція – здійснення психолого-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізіологічному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально-продуктивної життєвої перспективи. Профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі. Консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання дітей. Просвітницька робота – пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в навчальних закладах. Превентивне виховання — мета якого формування в учнів орієнтації на здоровій спосіб життя, захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх. Діяльність психологічної служби спрямувати на проблемне питання школи: «Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі».